MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Wooby, wiertarki i inne bzdury - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Wooby, wiertarki i inne bzdury (/temat-wooby-wiertarki-i-inne-bzdury)



Wooby, wiertarki i inne bzdury - skibot - 23.11.2013

Witam, poszukuję czegoś w czym można powykręcać takie typowe dla dubstepu przesterowane brzmienia. Dopiero od kilku tygodni wkręcam się w Dubstep więc jestem lekko zielony w tym temacie. Będę wdzięczny za jakieś dobre tytuły.


RE: Wooby, wiertarki i inne bzdury - Kael - 23.11.2013

We fruciaku masz Sytrusa, ponadto polecam NI Massive.


RE: Wooby, wiertarki i inne bzdury - Adamzzz - 23.11.2013

O ile sie nie mylę to większość dubstepowych brzmień dobrze generuje wtyka o nazwie MASSIVE . FL'owy Sytrus też spisuje się na medal. Tyle pamiętam. Jest milion-pińcet tutoriali na ten temat na youtubie ziom (co prawda większość po angielsku ale jeśli chodzi o przedstawienie sposobu uzyskania dźwięku to nawet chiński tutek da radę lol )


RE: Wooby, wiertarki i inne bzdury - piral - 23.11.2013

Na początek na pewno wystarczy Massive i "how to sound like <insert artist name>" na Youtube, przynajmniej u 90% producentów o których słyszałem. Jeśli chodzi o mnie, to staram się robić wszystkie dźwięki we wtyczkach, które mam razem z FL 11. Massive'a bardzo ograniczam ostatnio, a na początku nawet w ogóle z niego nie korzystałem. Wybierz wtyczke, która odpowiada twoim preferencjom i jest przyjazna tobie. Nikomu więcej, to twoje dźwięki. Tak samo wybiera się DAW.


RE: Wooby, wiertarki i inne bzdury - skibot - 23.11.2013

Dzięki, widzę że wszyscy jednym chórem polecają massiva - mam, posiadam, zapomniałem o nim :) Muzyką zajmuję się już od wielu, wielu lat, ale w dubstep dopiero się wkręcam.