MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Syntezator-uzyskiwanie brzmienia i rejestracja dźwięku - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Syntezator-uzyskiwanie brzmienia i rejestracja dźwięku (/temat-syntezator-uzyskiwanie-brzmienia-i-rejestracja-dzwieku)



Syntezator-uzyskiwanie brzmienia i rejestracja dźwięku - celdx - 2.09.2014

Witam!
Jestem totalnym amatorem więc z góry przepraszam jeżeli moje pytania mogą okazać się głupie. A mianowicie zakupiłem dzisiaj syntezator Novation MiniNova i jak mogę go podłączyć do laptopa, aby uzyskać brzmienie ? I czy można rejestrować dźwięki np w programie FL studio?

Ogólnie chciałbym się dowiedzieć jak zacząć zabawę z syntezatorem, poznać jego funkcje itp.


RE: Syntezator-uzyskiwanie brzmienia i rejestracja dźwięku - Zirds - 2.09.2014

Jeżeli chcesz rejestrować dźwięki z syntezatora to najlepiej je podłączyć za pomocą kabla typu jack. Z syntezatora podłączasz duży jack (lub przejściówka ze zwykłego jacka na dużego) - prawdopodobnie Lewym kanałem - który zazwyczaj służy jako Mono lub ewentualnie wyjściem słuchawkowym i podpinasz drugim końcem kabla do laptopa do wejścia Line-in.
Ściągasz sterowniki Asio4All, instalujesz, odpalasz FL Studio, dajesz Options, Audio Settings - z listy wybierasz Asio4All - suwakiem buforu ustawiasz odpowiedni bufor opóźnienia (latencji) [zależny od mocy sprzętu].

Oczywiście powinieneś zobaczyć czy Asio4All współpracuje z Twoją kartą dźwiękową (ale myślę, że tak).

Dajesz record w FLu i próbujesz nagrywać.

Dawno tego sposobu nie testowałem. Może ktoś znajdzie się bardziej w tym obeznany bo ja od dawien dawna używam interfejsów audio, dzięki którym nagrywam instrumenty.

Jak się nie uda to pisz w tym temacie.. pokombinujemy dalej!
Pozdro