MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
FL STUDIO FL Studio: Jaki kompresor do pojedynczych sciezek, a jaki na master? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: FL STUDIO FL Studio: Jaki kompresor do pojedynczych sciezek, a jaki na master? (/temat-fl-studio-fl-studio-jaki-kompresor-do-pojedynczych-sciezek-a-jaki-na-master)



FL Studio: Jaki kompresor do pojedynczych sciezek, a jaki na master? - Dj SasU - 6.09.2015

Hejka jak w temacie!
Na samym wstępie powiem, że interesuje mnie compresorek do muzyki dance/hands up.
Postanowiłem, że będę miał kompresor Cytomic The Glue. Ale jest napisane o nim, że to "bus". Nie wiem do końca o co chodzi. Jestem samoukiem i działam praktycznie, teoria to już... xd
Ale wracając do tematu, jakie kompresory są dobre na pojedyncze ścieżki mixu, a jakie na master, czyli już na koniec? Obchodzi mnie robienie muzyki Dance/Hands Up itp.
Z góry dzięki za odpowiedź! ;x


____[Knifeman]____________
dorzucam prefix

wystawiono o 19:40, 24 września 2015



RE: Jaki kompresor do pojedynczych sciezek, a jaki na master? - Soundmaniaq - 6.09.2015

tutaj masz ciekawy podział darmowego softu
Widzę że siedzisz na FL11, z upgradem do 12 dostaniesz za free maximusa (obok sytrusa) o ile masz wersje producer edition, oprócz tego masz frutowskiego multiband compressor, tymi wielopasmowymi kompresorami próbowałbym potestować na masterze (osobiście polecam maximus-a), odnośnie innych wszystko zależy co chcesz osiągnąć. Ja bardzo cenie Molot-a.
poczytaj też tutaj
Na forum image-line masz kopalnie projektów do pobrania i podglądniecia, razem z frutkiem masz mnóstwo demówek które możesz podpatrzyć co i jak. Niektórzy userzy na polskich forach muzycznych również udostępniają pliki do pobrania. W końcu znajdziesz swój styl.