MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
CLASSICAL MAB - Old Western Theme - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: CLASSICAL MAB - Old Western Theme (/temat-classical-mab-old-western-theme)



MAB - Old Western Theme - MAB - 22.09.2015

Hmm to chyba mój najbardziej przemyślany kawałek pod względem aranżu. Kawałek nie jest idealny ale... lubię go.



RE: MAB - Old Western Theme - Milan - 23.09.2015

Nikt nic nie napisał to ja napiszę. Tylko proszę nie brać tego poważnie bo nie jestem jakimś tam super muzykiem, jedynie lubię słuchać i czasem coś sam staram się wymyślić co jest dla mnie bardzo trudne. Ta muzyka bardzo pasowałaby do filmu kreskówka albo baśń . Gdyby miała lecieć w radiu to mniej leniwy słuchacz zmieniłby stację na coś ciekawszego. Dla mnie utwór się podoba .


RE: MAB - Old Western Theme - MAB - 23.09.2015

:) gdyby taka muzyka leciała w radiu to bym się zdziwił, że ją tam grają:)


RE: MAB - Old Western Theme - Abigail Noises - 23.09.2015