MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Dziń dybry! - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Offtop (https://musicproducers.pl/forum-offtop)
+---- Dział: Przedstaw się (https://musicproducers.pl/forum-przedstaw-sie)
+---- Wątek: Dziń dybry! (/temat-dzi%C5%84-dybry--18344)



Dziń dybry! - Flatt - 20.05.2016

Cześć wszystkim,

Jako świeżak na MusicProducers.pl chciałbym przywitać się z Wami i w skrócie przedstawić swoją osobę :)

Mam 25 lat, od 6 pracuję jako dziennikarz muzyczny, jednak szybko przestało mi to wystarczać. Za nastolatka miałem epizod z hip hopem, nawet jak na moje ambicje dość udany, ale to też przestało mi wystarczać :D Takim oto sposobem wylądowałem w elektronice, która jest - przynajmniej dla mnie - najbardziej elastycznym, a zarazem najbardziej eklektycznym gatunkiem muzycznym.

Od dwóch lat pracuję nad płytą, a rok temu wszedłem w posiadanie niezbędnych sprzętów pod kątem nauki miksu i masteringu. Od tamtej pory nie ma dnia żebym nie poświęcił temu choćby i te pół godziny przy śniadaniu ;) Jakie tego efekty? Mówią, że dobre, ale ja nie mam pewności. Nie jestem jednym z tych, którzy wyskakują z byle czym, wolę poczekać, nauczyć się i nie wstydzić. Czy już nie muszę? To niedługo ocenicie sami - głównie po to zapisałem się na forum - aby dopracowywać miksy pod kątem płyty, dzielić się swoim (małym, bo małym, ale jednak) doświadczeniem i zapytać: wyciągać z szuflady czy dalej trzymać?

Pozdro :)


RE: Dziń dybry! - Recoil83 - 20.05.2016

Witam nic nie szufladkuj to nie ma sensu, ja też tak robiłem a tak możesz się podzielić swoją twórczością po napisaniu 10 postów. Pozwiedzaj forum znajdziesz tu dużo ciekawych materiałów na różne tematy. Pozdrawiam <gorolwito>


RE: Dziń dybry! - Zirds - 20.05.2016