MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Słuchawki + interfejs - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: POMOC (https://musicproducers.pl/forum-pomoc)
+--- Dział: Hardware / Software (https://musicproducers.pl/forum-hardware-software)
+--- Wątek: Słuchawki + interfejs (/temat-sluchawki-interfejs)



Słuchawki + interfejs - Hola Flavio - 16.10.2016

Chylę czoło

Mam w zamiarze ekonomiczny zakup słuchawek i interfejsu. Mianowicie
>Superlux HD660
>Behringer UMC22

wydatek ~360zł

Generalnie to jestem laikiem, jeśli chodzi o sprzęt. Na dobrą sprawę to pierwszy zakup czegokolwiek do "studia" Dlatego pytam was, bo sprawa wygląda tak, że chcę kupić coś dobrego na start za max 500zł. I nie wiem czy brać lepsze słuchawki czy lepszy interfejs. Ewentualnie ktoś poleci coś dobrego? Dodam, że musi obsługiwać mikrofon napędzany przez phantom.

Uprzedzam pytania. Tak od 4 lat produkuję na słuchawkach od telefonu, ewentualnie na głośnikach od wieży XD


RE: Słuchawki + interfejs - Zirds - 17.10.2016

Bierz to póki co.. Jeżeli będziesz chciał więcej to kupisz lepsze. Na start może być. Jak się nauczysz tworzyć na takim sprzęcie to potem będziesz już obeznany i będziesz wiedział na czym stoisz.


RE: Słuchawki + interfejs - In-Tegral - 17.10.2016

W tej cenie raczej nic dobrego nie znajdziesz, ale wystarczającego byś załapał progres. Trzeba wybrać jedno z tych - ekonomiczny zakup/dobry zakup. Podsumowując tak jak Zordon mówi, bierz to co możesz a potem najwyżej wejdziesz znowu półkę wyżej.


RE: Słuchawki + interfejs - Royal Cartel - 17.10.2016

Moim zdaniem zakup słuchawek za te 500zł byłby lepszy. Pamiętaj, że zawsze masz prawo do zwrotu, więc możesz sobie przez jakiś czas testować, a później zwrócić.


RE: Słuchawki + interfejs - MarcelloT - 17.10.2016

Dodam coś od siebie - ekspertem broń Boże nie jestem.
Czy na żywo monitorujesz to co nagrywasz za pomocą tego mikrofonu?