MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Analogowe procesory w cyfrowym miksie - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: Analogowe procesory w cyfrowym miksie (/temat-analogowe-procesory-w-cyfrowym-miksie)



Analogowe procesory w cyfrowym miksie - hudson462 - 17.02.2017

Witam. Jestem zielony w kwestii analogu. Chciałbym zapytać czy da się użyc analogowej wtyczki tak jak wtyczki cyfrowej? W sensie żeby była zapięta w slocie w cyfrowym mikserze.


RE: Analogowe procesory w cyfrowym miksie - Recoil83 - 17.02.2017

Nie rozumiem twojego pytania chodzi ci o wtyczkę VST, czy zwyczajną Jack, oczywiście możesz podpiąć się do interfejsu przez S/PDIF to złącze cyfrowe ale musisz mieć dostosowany do tego odbiornik cyfrowy.


RE: Analogowe procesory w cyfrowym miksie - KBK - 17.02.2017

Chodzi ci zapewne o wysyłkę na mikserze, czyli podpięciu zewnętrznego urządzenia np. kamery pgłosowej, kompresora, do ścieżki w DAW, tak?
Jeśli tak to mozna zrobić to na 2 sposoby:
- na kanale miksera wysyłasz punktem insertowym (szeregowo) i wracasz nim
- robisz wysyłke na BUS i wracasz

W obu przypadkach musisz posiadać dodatkowe kanały na karcie dźwiękowej/interfejsie audio - zarówno IN jak i OUT.


RE: Analogowe procesory w cyfrowym miksie - hudson462 - 17.02.2017

A jak nagrać dźwięki z syntezatora analogowego? Tylko mikrofonem? Może głupie te pytania, ale naprawde jestem ciemny w tych tematach.


RE: Analogowe procesory w cyfrowym miksie - dejfdj - 17.02.2017

analogowe znaczy przestarzałe' retro-cyfrowe. Jeśli chcesz komunikaty, korzystasz z MIDI. Gdy potrzebujesz szerszej ilości komunikatów np.czułości sięgasz po USB. A S/P D I Fe opisał ci R e c o il.. Interfejsów z pewnością jest znacznie więcej. Musisz zapytać realizatora z dostateczną wiedzą.