MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
HOUSE GetFreaky - Back In Old Days - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Archiwum (https://musicproducers.pl/forum-archiwum)
+--- Wątek: HOUSE GetFreaky - Back In Old Days (/temat-house-getfreaky-back-in-old-days)



GetFreaky - Back In Old Days - Tech.Nixa - 1.05.2018

Witam, tym razem powracam do house, którego dawno nie było w moim repertuarze. Trochę sampli, trochę midi, trochę wszystkiego. Pseudo nostalgiczny traczek w otoczce Lo-Fi więc mam nadzieję, że jakość techniczna nie zostanie odebrana jako nieporozumienie, a zamysł atystyczny. Proszę więc o ocenianie całej reszty czyli jak to w ogóle się słucha, czy dźwięki pasują, aranż itp. Mam nadzieję, że nie przesadziłam z wokalami, a właściwie z częstotliwością ich występowania i cięciami bo nie mam zbytnio doświadczenia z tym, rzadko daję je do tracków, najpierw dodałam sampel wokalny tylko jednorazowo bez żadnych cięć ale kawałek po dłuższym słuchaniu wydawał mi się trochę pusty i pozbawiony sensu więc chciałam mu go nadać poprzez właśnie częstsze występowanie motywu głównego jakim są tytułowe "stare czasy".
Z góry dzięki za opinie, miłego słuchania :)




RE: GetFreaky - Back In Old Days - Maverick - 1.05.2018

W moim odczuciu, zmniejszyłbym głośność sub basu. Po dłuższym słuchaniu zaczyna nużyć i robić się nieprzyjemny, aczkolwiek linia basu została fajnie napisana :).

Kawałek na plus.


RE: GetFreaky - Back In Old Days - Mandalar - 1.05.2018

Takie trochę nie w Twoim stylu, wszystko w tej samej tonacji xD

A serio, bardzo przyjemnie się słuchało, jest klimat i życie, buja i przyciąga melodyjnością. Przyjemnie brzmi, nienachalnie.
Może tylko ten szczekającowołający wokal wchodzący w 4:32 trochę męczy. Te powtarzanie mogłoby bardziej być zanikające np. w delay tape.