MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum
Skąd się wziął wasz nick/alias/pseudonim? - Wersja do druku

+- MusicProducers.pl / Produkcja muzyki / Poradniki / Forum (https://musicproducers.pl)
+-- Dział: FORUM (https://musicproducers.pl/forum-forum)
+--- Dział: Offtop (https://musicproducers.pl/forum-offtop)
+---- Dział: Dyskusje (https://musicproducers.pl/forum-dyskusje)
+---- Wątek: Skąd się wziął wasz nick/alias/pseudonim? (/temat-skad-sie-wzial-wasz-nick-alias-pseudonim)

Strony: 1 2


Skąd się wziął wasz nick/alias/pseudonim? - OProject - 3.11.2013

Pochwalcie się, napiszcie coś o waszych pseudonimach artystycznych, skąd się wzięły co oznaczają, dlaczego właśnie takie? XD
Ja napisze o swoim:
Oldscool Project, jak wiadomo lub nie, jestem miłośnikiem muzyki która była tworzona w czasach kiedy DJ grali, a producenci wydawali swoją muzykę na płytach winylowych, głównie na analogowym sprzęcie ;) czyli z przed ok. 10 - 20 lat.
A więc pojawia się hasło Oldschool (stara szkoła) ja żeby być bardziej oryginalny jednocześnie nawiązując do owego zwrotu postanowiłem utworzyć taką kombinacje
OLD - bo stary
COOL - bo super
PROJECT - bo moją misją jest tworzenie starej muzyki <haha>
i tak powstał Oldscool Project xD
Jednocześnie dodam że mam w planach używanie wielu różnych pseudonimów jak na oldschool' owca przystało, tworząc w różnych gatunkach każdy oczywiście będzie nawiązywał do stylu lub do nastroju utworu, dodam też że dbam o to aby każdy był unikalny i niepowtarzalny ;)


RE: Skąd się wziął wasz nick/alias/pseudonim? - Frashby - 3.11.2013

No mój w sumie tak: Miało być Fresh, powiązanie z czymś nowym ale Fresh mi nie pasowało więc dałem Frash, i dołożyłem be ( z angielskiego być ) czyli być świeżym xddd, tworzyć coś świeżego ( o to mi chodziło), ale spolszczyłem do by no i tak mi się spodobało i wyszło Frashby :)


RE: Skąd się wziął wasz nick/alias/pseudonim? - Huiggi - 4.11.2013