Wszystko o echo, pogłosach na busie, grup rytmicznych w kontekście osadzania w mixie mniej o fx.
Ogólnie o tym jak wygląda ogarnięty setup projektu, wysyłki fx, grupy instrumentów, ghost, ogólnie jak to wygląda ze strony gościa który reprezentuje sobą dobry warsztat?
Najpowszechniejsze efekty służące do zmiany charakteru lead'a, nie chodzi mi tu że kreatywność człowieka może prowadzić do tego że każdy efekt może być dobry jeżeli pasuje do reszty albo reszta do niego. Chodzi mi o te jednak bardziej standardowe, hp. lp, echo, volume, powiedzmy max 10 ale fajnych .
Mamy jakiegoś takiego kicka typu pufff (ale słaby). Jakie są trzy podstawowe zabiegi aby wydusić z tego pufff coś fajnego? powiedzmy że volume i eq nie biorą udziału w procesie decyzyjnym.
Fałszywe przekonanie że każdy może stworzyć fajny utwór oparty tylko na fakcie dostępności do narzędzia temu przeznaczonego w tym przypadku komputer jako "instrument" jednostka podstawowa, i teraz pytanie: co doświadczony malarz powiedział by swojemu uczniowi w momencie zanim ten by jeszcze zdążył złapać pędzel?
Pytanie otwarte: Czy zazwyczaj chodzi o to że dobra piosenka ma jeden główny wyróżniający się element a reszta dogrywa?.
Mastering domowy: Standardowe procesy przy podgłaśnianiu, ewentualnie pudrowaniu dobrego mixu.
Ogólnie o tym jak wygląda ogarnięty setup projektu, wysyłki fx, grupy instrumentów, ghost, ogólnie jak to wygląda ze strony gościa który reprezentuje sobą dobry warsztat?
Najpowszechniejsze efekty służące do zmiany charakteru lead'a, nie chodzi mi tu że kreatywność człowieka może prowadzić do tego że każdy efekt może być dobry jeżeli pasuje do reszty albo reszta do niego. Chodzi mi o te jednak bardziej standardowe, hp. lp, echo, volume, powiedzmy max 10 ale fajnych .
Mamy jakiegoś takiego kicka typu pufff (ale słaby). Jakie są trzy podstawowe zabiegi aby wydusić z tego pufff coś fajnego? powiedzmy że volume i eq nie biorą udziału w procesie decyzyjnym.
Fałszywe przekonanie że każdy może stworzyć fajny utwór oparty tylko na fakcie dostępności do narzędzia temu przeznaczonego w tym przypadku komputer jako "instrument" jednostka podstawowa, i teraz pytanie: co doświadczony malarz powiedział by swojemu uczniowi w momencie zanim ten by jeszcze zdążył złapać pędzel?
Pytanie otwarte: Czy zazwyczaj chodzi o to że dobra piosenka ma jeden główny wyróżniający się element a reszta dogrywa?.
Mastering domowy: Standardowe procesy przy podgłaśnianiu, ewentualnie pudrowaniu dobrego mixu.