Dziękuję Mocade.
Generalnie w samym silniku do modowania od Bethesdy, działa samodzielnie silnik audio - połączony właśnie ze zmianą lokacji, momentem walki, czy właśnie zmianami pogodowymi. To już od wielu wielu lat jest standardem na rynku gier, generalnie, więc tutaj nie ma się co bać. Jeżeli chodzi o dopasowanie to zdecydowanie masz rację, tylko tutaj działa też kolejna rzecz, nie wiem, czy to nadal tajemnica teamu, czy nie (na szczęście nikt z nich nie mówi po polsku haha), ale w wielu lokacjach wyjątkowych (jak radioaktywne pustkowia) typowa zmiana pogody jest wyłączona i działają tam niezależne skrypty.
Niemniej jednak, dziękuję Mocade za twoją opinię! Haha, w końcu zacznę robić dłuższe tracki xD
Generalnie w samym silniku do modowania od Bethesdy, działa samodzielnie silnik audio - połączony właśnie ze zmianą lokacji, momentem walki, czy właśnie zmianami pogodowymi. To już od wielu wielu lat jest standardem na rynku gier, generalnie, więc tutaj nie ma się co bać. Jeżeli chodzi o dopasowanie to zdecydowanie masz rację, tylko tutaj działa też kolejna rzecz, nie wiem, czy to nadal tajemnica teamu, czy nie (na szczęście nikt z nich nie mówi po polsku haha), ale w wielu lokacjach wyjątkowych (jak radioaktywne pustkowia) typowa zmiana pogody jest wyłączona i działają tam niezależne skrypty.
Niemniej jednak, dziękuję Mocade za twoją opinię! Haha, w końcu zacznę robić dłuższe tracki xD