Hej, bardziej chodzi o to że utwór w całej swojej okazałości jest bardzo statyczny wręcz cechuje go sekfencyjność, to co dla Ciebie obecnie jest gotową piosenką dla wielu bardziej doświadczonych osób jest bazą, dobrym początkiem by pracować nad nią dalej. Ok ok ale od czego zacząć ...od budowania napięć.
Można to uzyskać dzięki wariacji sekcji rytmicznej przy przejściach, dalej filtry hpf, lpf, Fx np typu downfilter, upfilter, reverse, zmiany aranżacyjne głównego motywu ect ect. Owa statyczność dotyka też głownego leada którego użyłeś, ciągle jak automat odgrywa swoją sekwencję jest do bólu powtarzalna, tutaj z pomocą może przyjść nadanie mu odpowiedniej subtelnej lub śmiałej artykulacji w tym przypadku mówimy o automatyzacji któregoś z parametru który zmieni kształt dźwięku na Twoje życzenie w odpowiednim momencie np przy przejściach a co oczywiście może wywołać pożądane uczucie budowania napięcia. I cała w tym filozofia aby coś ciągle się zmieniało i zaskakiwało słuchacza. Pozdrawiam.
Można to uzyskać dzięki wariacji sekcji rytmicznej przy przejściach, dalej filtry hpf, lpf, Fx np typu downfilter, upfilter, reverse, zmiany aranżacyjne głównego motywu ect ect. Owa statyczność dotyka też głownego leada którego użyłeś, ciągle jak automat odgrywa swoją sekwencję jest do bólu powtarzalna, tutaj z pomocą może przyjść nadanie mu odpowiedniej subtelnej lub śmiałej artykulacji w tym przypadku mówimy o automatyzacji któregoś z parametru który zmieni kształt dźwięku na Twoje życzenie w odpowiednim momencie np przy przejściach a co oczywiście może wywołać pożądane uczucie budowania napięcia. I cała w tym filozofia aby coś ciągle się zmieniało i zaskakiwało słuchacza. Pozdrawiam.