Stosowałem na grupie drumów przez jakiś czas, bardzo podoba mi się design.
Ogólnie wtyczki od Variety of Sound wizualnie zawsze mi się podobały.
Ustawienie czasów w trybie Limitera:
(w trybie Compresora czas ataku jest 10 razy wolniejszy)
PRG / ATT / REL
1 / 0.2 / 150
2 / 0.2 / 300
3 / 0.4 / 600
4 / 0.8 / 1200
5 / 0.2 / Program zależny szybko
6 / 0.4 / Program zależny wolny
(wartości w milisekundach, PRG - pozycja potencjometru, ATT - czas ataku, REL - czas zwolnienia)
Kompresor może pracować w pozycji mid/side .
RANGE - dostosowuje rzeczywisty zakres redukcji wzmocnienia od 100% (z prawej) do około 5%.
DRIVE - wzmacnia sygnał, przesterowuje.
TIMING - pozycje czasów ataku i zwolnienia.
MAKE UP - zwiększa poziom dźwięku po kompresji.
LR / STEREO / MS - wybór trybu pracy (lewy-prawy, stereo, środek-boki).
LINK - łączy dwa kanały w trybie side-chain.
DRY/WET - miesza sygnał skompresowany z nieskompresowanym.
STRICT/RELAX - "rozluźnia" działanie parametrów TIMING (w prawo).
Ogólnie wtyczki od Variety of Sound wizualnie zawsze mi się podobały.
Ustawienie czasów w trybie Limitera:
(w trybie Compresora czas ataku jest 10 razy wolniejszy)
PRG / ATT / REL
1 / 0.2 / 150
2 / 0.2 / 300
3 / 0.4 / 600
4 / 0.8 / 1200
5 / 0.2 / Program zależny szybko
6 / 0.4 / Program zależny wolny
(wartości w milisekundach, PRG - pozycja potencjometru, ATT - czas ataku, REL - czas zwolnienia)
Kompresor może pracować w pozycji mid/side .
RANGE - dostosowuje rzeczywisty zakres redukcji wzmocnienia od 100% (z prawej) do około 5%.
DRIVE - wzmacnia sygnał, przesterowuje.
TIMING - pozycje czasów ataku i zwolnienia.
MAKE UP - zwiększa poziom dźwięku po kompresji.
LR / STEREO / MS - wybór trybu pracy (lewy-prawy, stereo, środek-boki).
LINK - łączy dwa kanały w trybie side-chain.
DRY/WET - miesza sygnał skompresowany z nieskompresowanym.
STRICT/RELAX - "rozluźnia" działanie parametrów TIMING (w prawo).