Do humanizacji zagrywek zdolny jest riff machine (menu tools), albo można wczytać jakieś kwantyzacje do kwantyzatora (ctrl+Q), np. shuffle.fsc odrywa od siatki i przesuwa w prawo parzyste szesnastki, ale osobiście wolę wyłączyć siatkę i ręcznie napędzać groove, choć czasami to sporo czasu może zająć. Można też zmodyfikować ustawienia siatki (F11>general>time signature), w ten sposób zrobiłem raz kawałek, gdzie w ramach metrum 4/4, podzieliłem ćwierćnuty na 7 części i w takiej siatce zrobiłem cały kawałek.
FL Studio: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... |
|
Wiadomości w tym wątku |
FL Studio: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez Wicked - 13.08.2013, 18:03
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez Bloom - 13.08.2013, 18:28
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez Herman - 13.08.2013, 18:45
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez Bloom - 15.08.2013, 0:07
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez Johnny - 13.08.2013, 18:55
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez The Timbrer - 13.08.2013, 19:37
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez piotr979 - 15.08.2013, 21:58
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez meatBall - 16.08.2013, 11:57
RE: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez Grisha - 16.08.2013, 14:01
RE: FL Studio: Sztuczna perka, agresywny dźwięk... - przez darXide - 3.09.2013, 20:31
|