Amer, jest tak jak mówisz, z wiekiem to się traci ale znam dobry sposób na inspiracje:
Ostatnią ścieżkę "Heaven" robiłem na siłę przez jakieś dwa dni będąc totalnie znudzonym, i dopiero przy dniu trzecim poczułem że projekt zaczyna mi się podobać, a wiadomo że gdy jest wena, to pomysłów na jego rozwinięcie są setki. Podsumowując: Wytrwałość przy projekcie. Masz aż 45untitled'ów? Spróbuj wykombinować tak aby połączyć część z nich w cały utwór. Nawet jeśli ci się nie podobają i rzygasz samym patrzeniem na daw'a to zmuś się, wgraj te dwa czy trzy pliki i potestuj na nich różne pierdoły, a nuż pójdzie iskra i polecisz z pokładem weny na plutona by wrócić z nową, błyszczącą produkcją. Spróbuj, polecam.
(20.01.2017, 20:18)Amer napisał(a): wiadomo skill czasami jak tępa siekiera klocka nie przebijePrzebije przebije, w przenośni i dosłownie. Wiem bo rąbałem. Tylko że trzeba spełnić dwa podstawowe wymagania, a są nimi pewne słowa kluczowe: "Siła", i "Wytrwałość"
Ostatnią ścieżkę "Heaven" robiłem na siłę przez jakieś dwa dni będąc totalnie znudzonym, i dopiero przy dniu trzecim poczułem że projekt zaczyna mi się podobać, a wiadomo że gdy jest wena, to pomysłów na jego rozwinięcie są setki. Podsumowując: Wytrwałość przy projekcie. Masz aż 45untitled'ów? Spróbuj wykombinować tak aby połączyć część z nich w cały utwór. Nawet jeśli ci się nie podobają i rzygasz samym patrzeniem na daw'a to zmuś się, wgraj te dwa czy trzy pliki i potestuj na nich różne pierdoły, a nuż pójdzie iskra i polecisz z pokładem weny na plutona by wrócić z nową, błyszczącą produkcją. Spróbuj, polecam.