Taka kompozycja, prawie całość gra sampler Independence.
https://soundcloud.com/user-571987599/06no-mercy-at-all
https://youtu.be/zrz_qhxqrlg
https://soundcloud.com/user-571987599/06no-mercy-at-all
https://youtu.be/zrz_qhxqrlg
Strange Sounds - No Mercy at All |
Taka kompozycja, prawie całość gra sampler Independence.
https://soundcloud.com/user-571987599/06no-mercy-at-all https://youtu.be/zrz_qhxqrlg
Słuchałem tego utworu dzisiaj przez cały dzień- w przerwie od projektów i wykładów. Muszę przyznać że się "zasłuchałem"/wciągnąłem.
Kompozycja jak zwykle niezwykle klimatyczna. "Ostra" metalowa gitara nieco mnie zaskoczyła. Trochę żałuję że nie zdążyłem jeszcze ograć BioShock Infinite, i leży on na mojej kupce wstydu już od dobrych paru lat. Mam nadzieje, że mimo nieznajomości gry nie tracę zbyt wiele z odbioru. Czekam na cały album !
numer zamiata.
przyczepie się do szczegółów jeśli można. dałeś dużo "ciemnego" reverbu na basy. trochę zanieczyszczają dół. Jak najbardziej zrozumiałe jest podejście dysonansowe, w niektórych momentach basy na siebie nachodzą trochę za bardzo, co powoduje, wydaje mi sie, trochę za dużo dysonansu. W niektórych momentach jak najbardziej o to chodziło, ale są takie chwile gdzie jest dość brudno. Zautomatyzowałbym reverb, kiedy ma wejść kolejna nuta basu, tak żeby wybrzmiewał na koniec linii basowej, albo użył sidechain reverba. wtedy ten basowy postrach byłby jeszcze straszniejszy. Oczyściłbym całą gotową już, linię basu EQ z wybranych Hz żeby się pozbyć tych lekkich brudów. zajebiste współgranie dwóch głównych motywów. ten ciężki bas kontrastujący z tym mid range synth\rodesami. Porządny numer. Nic tylko mordować jakichś alienów w jakimś FPSie pod ten kawałek. well done
@UF_Glomma poobcinałem dół praktycznie w każdym instrumencie który gra nisko, górę zostawiłem bo to nie jest EDM, jedynie jedna sekwencja basowa muli ale z tym nie mogłem nic zrobić, nawet Transient Shaper nie pomógł, bo tutaj prawie wszystko gra sampler. Tak jestem świadomy tego że w dole może trochę mulić bo widziałem na spektrosckopie, ale postanowiłem że to zostawię, musiał bym przyciszyć cały miks i zrobić na nowo mastering, a nie mam na to czasu, dziękuję za odsłuch i opinię.
No na tym samplerze powstało 9 albumów, brzmienia samemu przygotowałem, przez lata nazbierało mi się ich 260 GB bo tyle wynosi moja biblioteka brzmień. Stevie Wonder, David Bowie, Paul McCartney, Jean-Michel Jarre, Tangerine Dream, Genesis, Daft Punk, Vangelis, Simple Minds, Depeche Mode, New Order, Enya wszyscy używali samplera Emulator II, wcześniej Jarre, Jan Hammer i Peter Gabriel tworzyli największe dzieła na samplerze Fairlight CMI, także ja również podążam tą drogą, bo lubię. Pozdrawiam
Tak dla potomnych zamieszczam jak wygląda cały ten projekt, ten miły dźwięk na początku to gitara hiszpańska przepuszczona przez Guitar Rig a w zasadzie to wykorzystałem tylko echo jakie ta wtyczka generuje, reszta to brzmienia które ręcznie zaimplementowałem do samplera Independence, wszystkie efekty typu delay, reverb, flanger, phaser i inne pochodzą wprost z tego samplera, ogranicza mnie tylko wyobraźnia co mogę z nim zrobić
|
|