Początek mało rozwinięty, mogłeś elementy co jakiś czas "zgliczować" i dodać lekkie distortiony tak żeby na początku nie nudziło się. Tak jak suds pisał, mogłeś perkusją wjechać dużo wcześniej. Stopa przypomina mi tą od Stendecka (piję do sudsowego Subheima):
Polecam zapoznać się z utworami od Stendecka i ogólnie z działu wytwórni Tympanik Audio. Większość utworów tam to różnego typu Industrialne IDMy i ambientopodobne experymenty. Najlepiej uczyć się takiej muzyki przesłuchując najnowsze wydanie VA od Tympanik Audio:
https://tympanikaudio.bandcamp.com/album...isms-vol-5
Wracając do tematu - brakuje mi takiego breakdown'u, po którym pojawiłby się lekki ambient/pad z jakimiś przeszkadzajkami w dropie etc.
Ogólnie pomysł i wykonanie (brzmienie itp) bardzo ciekawe i ładne, chociaż aranżacyjnie można to by było trochę skrócić, ale i rozbudować.
Jak na dział elektroniki to już pisałem, że tutaj nie jest ważny mix i praca nad tym jak komu w głośnikach gra, tylko ważne jest to co artysta/muzyk chce nam przekazać - tak jak sztuka nowoczesna - trzeba przełamywać konwencje i nie baczyć na innych.
Polecam zapoznać się z utworami od Stendecka i ogólnie z działu wytwórni Tympanik Audio. Większość utworów tam to różnego typu Industrialne IDMy i ambientopodobne experymenty. Najlepiej uczyć się takiej muzyki przesłuchując najnowsze wydanie VA od Tympanik Audio:
https://tympanikaudio.bandcamp.com/album...isms-vol-5
Wracając do tematu - brakuje mi takiego breakdown'u, po którym pojawiłby się lekki ambient/pad z jakimiś przeszkadzajkami w dropie etc.
Ogólnie pomysł i wykonanie (brzmienie itp) bardzo ciekawe i ładne, chociaż aranżacyjnie można to by było trochę skrócić, ale i rozbudować.
Jak na dział elektroniki to już pisałem, że tutaj nie jest ważny mix i praca nad tym jak komu w głośnikach gra, tylko ważne jest to co artysta/muzyk chce nam przekazać - tak jak sztuka nowoczesna - trzeba przełamywać konwencje i nie baczyć na innych.