Już wyjaśniam
Używam dwóch pogłosów z wysyłki, jeden często i gęsto raczej krótki (chyba coś z przedziału 2-3 sekundy), który sprawdza się wszędzie, a drugi tylko dla wokalu i w przejściach, na każdym elemencie jest automatyzowany (długi, na pewno kilkanaście sekund). Ja często i gęsto korzystam z sidechaining'u, więc i wtyczki pogłosowe są nim sterowane. W tym projekcie faktycznie sporo z tych wysyłek korzystałem, więc mogłem z tym przesadzić.
Do perkusji i wokalu odniosłem się już wcześniej, więc jeżeli Cię to interesuje możesz śmiało doczytać. Może tylko zwrócę Twoją uwagę, że takie skrawki wokalu o jakich napisałeś pojawiają się w drugim dropie. Nie dobrnąłeś do niego?
Używam dwóch pogłosów z wysyłki, jeden często i gęsto raczej krótki (chyba coś z przedziału 2-3 sekundy), który sprawdza się wszędzie, a drugi tylko dla wokalu i w przejściach, na każdym elemencie jest automatyzowany (długi, na pewno kilkanaście sekund). Ja często i gęsto korzystam z sidechaining'u, więc i wtyczki pogłosowe są nim sterowane. W tym projekcie faktycznie sporo z tych wysyłek korzystałem, więc mogłem z tym przesadzić.
Do perkusji i wokalu odniosłem się już wcześniej, więc jeżeli Cię to interesuje możesz śmiało doczytać. Może tylko zwrócę Twoją uwagę, że takie skrawki wokalu o jakich napisałeś pojawiają się w drugim dropie. Nie dobrnąłeś do niego?