Jak dla mnie elegancko, bardzo podoba mi się ta przefiltrowana perkusja w intro i outro, moim zdaniem te melodie, które w sumie tutaj służą za tło mogłyby być jednak ciut głośniej chociaż nie wiem czy głębia by wtedy nie ucierpiała bo i tak pewnie ten mocno nasycony bass zajmuje dużo miejsca w spektrum, jedyne co mi nie leży to wydaje mi się,że ten hat co w drugiej części wchodzi lekko suchy, jeśli to nie tajemnica to zarzuć na priv z jakich drumkitów najczęściej korzystasz, bo często widzę,że masz fajne ciężkie bębny, pewnie tam i tak sporo działasz z nimi w miksie, plus jakiś layering próbek, ale mógłbyś poratować kolegę bo u mnie bieda
Klimat jest przedni. Jak zostało wspomniane wcześniej, to filtry na perkusji brzmią fajnie. Z technicznej strony to bym dodał trochę góry do werbla, a ogólnie to wydłużył kawałek. Bądź co bądź leci 4.
M.Barczyk
>perka i bass na przedzie
>reszta tło, bo beat przygotowywany pod wokal oczywko
>co do hatów to fakt, troszkę za surowe
>co do kitów to zaraz coś tam pobazgram Ci na pw
MariQ
>sneaky peak, jeszcze wjedzie dłuższa wersja z wokalem
>nie porwało, bo nie robię tego dla okupów
nxzcynskybeats
>and again, będzie pełen numer
>intro się może zmieni, może nie, nie wiem, kwestia zamysłu pana rapera
Rumush
>werbel wystarczająco jasny
>and again, again, będzie dane posłuchać pełnego numeru
Przy "groźnie mruczącym" Bass'ie podoba mi się cudowny Background; nieśpieszny, "lunatyczny"... Syntetyczna melodia przekonująca; Beat zmyślny, ciutulkę industrialny, surowy; fajnie "zmęczony" w swym konkretnym brzmieniu. Jedynie, i tu zgodzę się z Michałem (M.Barczyk), Hi Hat'y zbyt kontrastują z resztą instrumentarium...